Äntligen fredag!!!



Ikväll ska jag titta på Becky!


Nu är det äntligen fredag och början på helgen. Gick en timme tidigare från jobbet och styrde cykeln tillbaka mot stan. Köpte med mig 10 vita fredagsgladiolus, så nu står de så fint på sideboarden. Imorgon när vi går vår shoppingrunda skall jag leta efter en ny hög vas. Tycker den jag har ser så fjuttig ut! Innan jag cyklade hem tog jag en sväng in i videobutiken och norpade åt mig den sista "En shopaholics bekännelser" och lite helggodis. Vilken tur jag hade som tog den sista, har verkligen längtat efter att den ska släppas på DVD! Älskar verkligen Beckys karaktär i böckerna och ibland känner jag mig som en shopaholic-light. Jag har 4 shopaholicböcker i bokhyllan, men jag föredrar den engelska versionen. Tycker att humorn inte riktigt kommer fram på svenska...

Känns verkligen som jag har hunnit med ganska mycket sen jag kom hem. Har hunnit plocka undan i lägenheten, så nu finns det inga slängda kläder på några stolar. Klickade hem den underbara kjol och topp som Rebecka hade köpt på Gina Tricot. Fattar verkligen inte varför det inte finns Gina Tricot i denna stad!? Tror kläderna kommer bli perfekta till nästa fredag! Då ska jag och resten av de anställda i region Skåne på kick-off på Ronneby Brunn. Lite konstigt att kick-offa i sin gamla hemstad, men jag ser verkligen fram emot det!

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill också se den filmen! Min sambo skulle vara gullig och hyra den igår, men precis när han kom in i videobutiken så hade ett tjejgäng precis tagit den sista. Han försökte muta dom med 200 kr, men de sa nej och sa även :

- Det här är nog ingen film för dig... HAHAHAHAHA...



Hur som helst ,så ska jag göra ett försök i helgen att hyra den...

Är bara lite nojjig över hur den är, med tanke på att man läst böckerna först och skaffat sig en bild av allting...

Jaja, den är säkert bra iaf!



Jag ska njuta av lite rosévin med några goda vänner ikväll.

Ha en mysig fredagkväll!

Kramar

2009-08-14 @ 16:35:05
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Therese

Ser så gott ut! SV: Visst hade jag tur med skorna :) inbland så råkar man hitta det man

vill ha av en slump. Det blir nog, film, pizza och godis ikväll kanske inte så passande med tanke på bröllopet men vi äter pizza 2-3 gånger om året så det får väl vara okej. Hoppas du får en toppenfredag. kramar

2009-08-14 @ 16:53:23
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har lagt till en ny kategori på min blogg, kan du kanske ge mig lite feedback om du tycker det är en bra idé??



Kram kram kram

2009-08-14 @ 17:17:35
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: christin

Vad roligt den vill jag också se och vad sugen jag blev på godis nu :) Ha en bra kväll!



Kram kram

2009-08-14 @ 20:19:12
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: christin

Psst skorna från H&M jag beställde hade platt klack, måste visa de sen men jag har inte hunnit hämta ut paketet än men tänkte göra det imorgon :)

2009-08-14 @ 20:20:08
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Carolin

Jag har aldrig tagit mig för och läsa dom böckerna men kanske borde göra det :) Hoppas du har en mysig kväll! Kram

2009-08-14 @ 20:37:01
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Den filmen var jag och såg på bio förut, en riktigt tjejfilm=)



Den kjolen från Gina är superfin, såg den i butiken idag=)



Ha en skön helg nu. Stor kram



2009-08-14 @ 21:55:40
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0