Nu är det andra monstret borta!



Solnedgång över Västra Hamnen i Malmö

Tack för alla snälla omtankar om mina små fästingar. Nu är även det andra lilla monstret också borta!
Tack vare ryktesspridningen på kontoret fick en kollega veta att jag bar på en. Hon kontaktade då sin man och bad honom köra till kontoret vid lunch och lämna deras fästingborttagare, utan att jag visste om det. Så efter lunch kom hon upp till mitt rum och sa till mig att plocka bort den! Jag som hade planerat att cykla inom Apoteket och köpa en, men hon hann före!

Blir verkligen glad av alla omtankar och kommentarer alla ger mig. Det piggar verkligen upp ens vardag! Tusen tack!

På återseende
Många kramar

Kommentarer
Postat av: jessi

Vad bra att de är borta, lite läskigt med fästingar tycker jag!



Fint ljusarrangemang du hade i förra inlägget!



KRAMISAR

2009-08-18 @ 13:57:28
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Var kallt här också i morse när jag cyklade men skönt i solen sen. Vilken tur du har som har en resa i sikte. Sol och värme är aldrig fel även om jag också skulle föredra en shoppingresa till en storstad. Är väldigt sugen på Paris, har du varit där? Sen lockar ju alltid NYC såklart....



Ja det är trist när man inte känner sig på topp, mkt oro inför framtiden främst med jobb:( Känner mig bara misslyckad....

Önskar att jag hade mer kontakter så att man fick in en fot på ett bra ställe....men men...



Sköt om dig. KRAAM

2009-08-19 @ 22:02:16
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0