Vill också ut i värmen...



Idag önskar jag verkligen att man var ledig. Det kändes riktigt hårt att sitta inne när det var medelhavsvärme utanför fönstret. Dock fick den lilla tappra skara som var på kontoret idag, hallonmoussetårta till fikat, för att vi trotsar värmen. Ibland känns det som kontoret verkligen göder sina anställda, för det är typ tårta varannan vecka. :)

Men jag hann njuta lite av solen när jag kom hem. Nu ikväll har vi hunnit med en lång promenard samt äta middag på balkongen. Känns som att balkongen blir ett andra rum på sommaren, även om den inte är så jättestort. Vi har även en jättefin innergård med uterum. Men av alla hyresgästerna som bor här, är det endast M och jag som använder den. Men det är väl tur för oss...
 
Massor av kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det är verkligen kanon med balkong på sommaren!



Ang Gina tricot så är det ju verkligen kanon! Det finns alltså inte i kristianstad? I halmstad är det otroligt litet och ganska dåligt, men de nyöppnar i en stor ny lokal i oktober så då blir det nog jättebra med mycket utbud!



Förresten så visste jag inte att Lasse Stefanz kom från Kristianstad? hihihi



Kraaaamar

2009-08-06 @ 20:53:49
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Förstår att du vill vara ute i värmen, helt galet varmt ju=)



Spännade med Malmö och shopping, ser fram emot att se dina shoppingpåsar sen=)



Sov så gott. Kraam

2009-08-06 @ 22:17:11
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår att det känns lite trist att tvingas sitta inne och jobba. Men du får passa på att sitta ute på eftermiddagarna och helgerna:)



Håller nu på och gör oss iordning för resan mot Skåne. Ses imorgon!!:D



KramKram



2009-08-07 @ 07:01:46
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0