En vit och lila jul



Bilder: Bo Bedre.dk

Visst är det mysigt att det är mörkt när man kommer från jobbet eftersom det då är blir extra mysigt att tända en massa ljus. Men just nu känner jag att det är väldigt svårt att ta ljusa och fina bilder. Därför bjuder jag på fina bilder från danska Bo Bedre igen. Gillade kombinationen med lila och vitt, även om jag nog aldrig skulle använda de färgerna själv.

Om jag sammanfattar min dag kan jag dra slutsatsen att den har varit väldigt lyckad. Fick väldigt mycket gjort på jobbet och målet är få klart så mycket som möjligt innan jag går på mina 3 veckors julledighet. Skall verkligen bli jätteskönt att snart kunna ta dagarna som de kommer och göra vad som faller en in. Har inget speciellt inplanerat, men hoppas att jag kan gå långa promenarder och känna att snön knastrar under stövlarna.

Kramar*

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad lyxigt med tre veckors ledigt men dte är du verkligen värd:)



Gillar också att komma hem och tända ljus och mysa:)



Kraam

2009-12-15 @ 21:51:19
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Bella

Härligt med 3 veckors ledighet!!



Det är verkligen en mysig tid, även om jag har lite svårt att få de där riktiga julkänslorna i år, men de kommer får vi hoppas :)



Ha en mysig kväll



Kramar Bella

2009-12-15 @ 22:10:23
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Josefine, Blåeld

Lila är så snyggt under höst vinter, både i kläder och inredning!

2009-12-16 @ 14:30:02
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0