Första dagen på vecka 30!



Nya Cute och Natural från Make Up Store

Har nu haft en vecka av mina 4 veckors semester. Om ynka 2 veckor är man tillbaka på kontoret igen. För att vara där i någon vecka för att sedan vara ledig en vecka till. Halva dagen som nu har paserat har gått relativt snabbt. Trotsade regnet och tog en snabb runda på stan. Var endast inne i dem affärerna som var till intresse. Är verkligen trött på allt som heter sommarrea. Har bestämt mig att inte handla mera sommarkläder, utan längtar nu till alla nya mysiga höstkläder. Var inne på Synsam och bokade tid för ny linsundersökning. De reade ut en mängd solglasögon! Skulle bra gärna vilja ha ett par Carrerasolglasögon nu till Kreta, men som M säger det är mycket jag vill ha! Men nya linser måste jag ha, då jag känner mig som en gammal tant som inte ser så bra. Tycker synen har förändrat sig nu den sista månaden.
 
Blev ett stopp inne på Make Up Store och ett nytt "Cute" läppstift och en läppenna "Natural".Fick även en fickspegel i present, tycker det är så roligt att handla på Make Up Store för man får alltid en liten rolig present. Har blivit inspirerad av MicroMiss's underbara blogg med hennes sminktips från Make Up Store. Önskar att man kunde sminka sig lika fint som hon, men det skulle ta mig halva förmiddagen.

Nu ska jag ut och sätta mig på balkongen och knopa ihop en inköpslista till kvällens storhandling på Maxi. Klarar mig inte utan en lista, om jag inte skulle ha någon så skulle jag glömma hälften av matvarorna.

Många kramar till er läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0