Jag och tidningar!




Sitter och slappar i soffan med denna tidning, medan jag inväntar att M skall komma hem så vi kan äta lunch tillsammans. I tidningen låg 3 stycken prenumerationserbjudanden och jag nappade på 2 av dem! Älskar att komma in genom dörren och se att de ligger någon ny tidning på golvet, istället för en hög med räkningar. När jag hoppar på ett erbjudande kollar jag även om det är någon rolig premie. Nu skulle jag med dessa erbjudanden få ett läppglans från FACE, 27 dresses och en ansiktscrème från Akademikliniken.

På återseende!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Kul med tidningar,

jag kom hem med Elle idag. Funderar på att prenumerera på den tillsammans med Plaza interör som jag redan är prenumerant på.



Hoppas du har en bra dag!

kraaam

2009-07-28 @ 16:43:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, visst är det lyx att få hem tidningarna i brevlådan! Det känns nästan som man "får" dom =)

Har också suttit och kikat igenom damernas idag.. Jag har införskaffat mig en "inspirationsbok", så nu är jag mest peppad på att klippa ut fina saker ur tidningen =)

Jag är nyfiken på crèmen från Akademikliniken, du får recencera den senare ... =)



Ha en härlig dag!



Kramar

2009-07-28 @ 16:57:40
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Therese

Visst är det härligt med tidningar jag hinner sällan läsa dem men pren. bla annat på Damernas detta nummer var riktigt bra! Gotland är värt många besök vi ska nog segla Gotland runt nästa år och se lite mer och ha längre tid på oss, det finna massor att göra här. kramar

2009-07-28 @ 20:42:51
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag är också tidningsfreak, fastnar ofta för olika erbjudanden=) Ibland hinner jag inte läsa alla tidningar...



Superfin du blev i håret:)



KRAAM

2009-07-28 @ 21:55:02
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0