Springa genom stan!

Nu har Kristianstaddagarna börjat i stan. Ser själv inte fram emot en vecka med massa fulla tonåringar och andra mystiska människor. Brukar alltid säga under denna veckan kommer folket från skogen in till stan, sådana man inte ser i vanliga fall. Men i alla fall så ska jag och hälften av mina andra arbetskamrater på Ernst & Young vara med och springa Startskottet. Det är en tävling där man kan välja om springa 5 km eller 1 mil. Jag ska bara springa den korta rundan. Innan har jag sett fram emot detta, men nu känns det mindre roligt när det är ca 27 grader i luften och springa genom alla människorna på gågatorna. Efter loppet skall vi sätta oss på nån uteservering och vara glada att vi har klarat av sträckan.

Tidigt imorgon går färden emot Lund och till mina svärföräldrar. Skall bli mysigt att åka dit igen och med största sannolikhet kommer jag vara blekast av oss alla, även om jag tycker jag är relativt brun.  Förhoppningsvis kommer vi ta en tur till stranden och kanske tar jag mitt första dopp. Vi fick veta att en strand i närheten hade varit 27 grader för nån dag sedan.

Nu ska jag göra mig i ordning.
Kramar

Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Jag ska åka till mitt sommarhus:)

2009-07-03 @ 20:43:12
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Mysigt med Lund, min f.d stad=)



Är det till Lomma ni åker och badar då?



Ha en fin helg. Kraam

2009-07-03 @ 22:04:31
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Karin

Hallå!

Tack för din fina kommentar i min blogg, blev så glad!!!! =)

Befinner mig på besök i Norrland över helgen, och det är (otroligt nog) lika varmt här uppe =)



Hoppas du får en jättemysig helg!

Kramar

2009-07-03 @ 23:54:53
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag bodde i Lund under sammanlagt 2 år (Pluggade där). Badade ofta i Lomma och var även i Falsterbo flera gånger. Helt underbart fint. Kraam

2009-07-04 @ 08:56:18
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0