Städning på schemat



När det mulet får roa sig med hemmafix istället...


Eftersom det har varit dåligt väder här i Kristianstad under förmiddagen, har jag sysselsatt mig med att rensa i mina garderober och putsa fönstrena. Mina garderober innehöll en stor mängd som jag inte använder och som bara tar en massa plats. Jag gjorde även några garderobsfynd, sånt som fanns längs in som jag hade glömt bort. En gallring gjordes även bland mina skor. Dock hade jag lite svårt att göra av med visa plagg, då alla har sin "lilla" historia. Men jag tog mig i kragen och de plagg som jag inte har använt på 1 år åkte ner i påsen. Som jag sedan lämnade i en klädcontainer som går till Afrika eller Östeuropa. Nu är jag istället glad över all den nya plats som har kommit fram! Mina garderoberna är nu redo för all ny höstshopping!

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Carolin

Paus och paus vet jag inte men har inte riktigt haft tid och sitta vid datorn ;) HAr haft massa gäster och jobb, men ska försöka bli lite bättre :) Ett nytt inlägg har jag presterat idag iaf :) Hoppas du har en mysig kväll!

2009-07-30 @ 22:01:00
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0