Mina gröna fingrar



Min nya kruka på balkongen



I eftermiddags var det så här fint! Nu spöregnar det...

Kan inte fatta att vädret måste ändra sig hela tiden. I eftermiddags var det soligt och skönt på balkongen. Lekte trädgårdsmästare och planterade mina nyinköpta blommor. Planterade en kruka och skall imorgon köpa flera blommor till den mindre krukan. Tycker själv att det blev riktigt bra och fint med de rosa blommorna.
Önskar att vi hade en större balkong så man hade fått plats med solstolar och en loungedel. Men jag är glad att vi har en över huvud taget, för det är så skönt att bara kunna gå ut från lägenheten ett tag.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh vad fint och mysigt du har det=)



Önskar att jag hade tagit tag i min balkong också men den är så omysig så jag sitter ändå aldrig på den. Liten och mitt i gatan:(



KRAAM

2009-07-20 @ 22:02:05
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fint det blev!



Ni ser ju ut att ha haft ganska fint väder ändå. Här regnade det i stort sätt hela dagen igår. Riktigt sitta-inne-väder.



KramKram

2009-07-21 @ 10:35:04
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0