Årets första strandbesök



Åhusbrygga i bakgrunden





Har spenderat dagen på mysiga Åhus Strand med M och Anna. När vi körde från stan var det molnigt på himmeln, men när vi kom till Åhus som ligger ca 2 mil bort så var det inga moln överhuvudtaget. Riktigt kanon väder och inte proppat med folk. Så nu har brännan bättrats på ordentligt och är än så länge riktigt nöjd med färgen. Dock är det ännu en bit kvar tills jag är riktigt nöjd. Känner mig så mycket fräschare när man har fått färg på huden.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för kvällen evengemang. Vi skall på rockfödelsedagsfest,  med betoning på rock. Jag kan inte sätta på mig mina vanliga "tjejiga" festkläder för att inte urskilja mig från restan av festsällskapet. Därför kommer klädersfrågan bli ännu knepigare än vanligt. Men det ska bli roligt att träffa nya människor som jag inte brukar umgås med.

Hoppas att ni får en fortsatt solig kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0