En lugn kväll i läsfåtöljen



Härlig kvällsläsning med nya Glamour och Elle

Äntligen lite lugn och ro... Har haft en ganska hektisk dag på jobbet idag. Vissa av mina kollegor springer runt som yra höns. Då det är endast en några dagar kvar tills alla deklarationer och årsboksluten skall vara klara. Försöker själv att behålla lugnet, för när jag stressar upp uppkommer lätt slarvfel.

Ikväll ska jag njuta i min vita fåtölj med de nya tidningarna som har trillat in. Prenumerantomslaget för Elle gillade jag verkligen. Annars är Drew Berrymore ingen direkt favorit, men detta omslaget var annorlunda och tilltalade mig.
M och jag har verkligen olika sorters tidningsprenumerationer och jag tror vår brevbärare måste höja ett ögonbryn när de kastar in tidningarna genom vår dörr. Då vi har allt från mode, inrednings-, lokal- till storstads och lantbrukartidningar. Dock fick vi överta lantbrukartidningen pga bortgång, så den har vi inte valt själva...
Vilka favorittidningar brukar ni, läsare, köpa?

Är verkligen sugen på mat nu! Just nu pyser egengjorda hamburgare med chili och fetafyllning på stekpannan. Riktigt mumsigt ska det bli, då jag inte alls var sugen på mat vid lunch.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tidningar och mys i vit fåtölj är aldrig fel ;-)



Sköt om dig och ha en riktigt mysig kväll!



Stor kraaaam

Anna



2009-06-08 @ 19:47:33
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Josefine

Mysigt med tidningar att koppla av med!

2009-06-09 @ 14:00:25
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0