Grönt te i min fina Mateus



Min älskade temugg från Mateus

När jag vaknade i morse kände jag att hade känningar till halsont. Så till min vanliga müsli drack jag grönt te, istället för mitt glas med juice. Tycker verkligen om att dricka te. Men har undvikit att dricka det pga jag i vintras välte ut en kopp med te rakt på min underarm, så jag fick en brännskada. Först nu idag var jag verkligen sugen på te igen, nu när vädret är sämre igen. Så nu sitter jag här med min andra mugg, medans jag väntar på att pizzan som står i ugnen skall bli klar.

         

Min favorit har gett ut en egen bok


Idag har jag även gjort en beställning på Adlibris. Min favorit, som ni märker, Lauren Conrad har skrivit en skönlitterär bok. På mailen idag fick jag en meddelande att den nu går att beställa. Jag hoppas att den är läsvärd. Beställde även Skönhetsbibeln av Karina Wärn Ericsson. Perfekt till mig som älskar skönhet och smink! :D Det är alltid bra med tips på nya produkter. Dock har jag en klar första favorit i skönhetsdjungeln och det är Lancôme. Bara älskar dessa Juicy Tubes!

Vill sen tacka alla mina underbara läsare!!!! Igår slog jag personligt rekord i både antalet läsare och nya läsare. Det är så roligt att läsa era gulliga kommentarer. Nu undrar jag för mig själv varför jag inte har börjat blogga tidigare.
Många kramar

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åå me LOVE din te mugg! En sådan måste jag nästan bara skaffa. Perfekt att ha på jobbet ju :-)

Åå jag har helt missat att LC blivit författare oxå... måste nästan läsas!

Ha en toppen kväll och krya på dej.

Kramar

2009-06-04 @ 19:20:51
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Cicci

Zandra :Vad kul att du gillade min mugg! Känns som många har tallrikarna (även jag), men har inte sett nån annan bloggare som har temuggarna. Använder den både som temugg samt som soppmugg, för den är gigantisk stor. :) Kramar

2009-06-04 @ 21:57:11
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Therese

Javisst är Kyss-Johanna toppen:) Har fått paket därifrån ett antal ggr. och alltid lika fint och omsorgsfullt inslaget plus snabb leverans som uppskattas stort härifrån.

Vilken härlig blogg du har. Visste inte att LC hade en egen bok men måste absolut spanas in, hihi. Tack för tipset:)

2009-06-06 @ 08:10:57
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0