Mitt nya väskkap



Min nya älsklingsväska från MQ


   

Min nyckelknipa från Marc Jacobs som jag har fått av min syster hänger snällt i sitt snöre


Har kommit på mig själv att de flesta bilderna jag visar nuförtiden är på mat. Visst älskar jag en god måltid och en vacker dukning, men jag vill inte att bloggen bara skall innehålla matbilder. Därför skall jag istället visa er min nya väska!
För en månad sedan spanade jag in en skinnväska på MQ i Karlskrona, men köpte den aldrig. Har sen dess varit och klämt på den en gång sen dess. I måndags när M och jag gick genom stan efter vårt restaurangbesök hängde den i skyltfönstret med en massa reakläder. Så igår efter jobbet var jag inom MQ, när jag kom in hängde endast de kamelfärgade väskorna bland reaväskorna. Så då gick jag besviket ut och såg att min väska fortfarande i skyltfönstet. Så jag sprang in i buktiken åter igen o haffade en manlig expedit. Han visste inte om den var på rea, så han fick haffa ytterligare 2 expediter innan jag fick veta att den också var på rea. Så istället för att betala 900 kr, så var den nu på 50% rea!

Den är enligt mig en perfekt väska. Gillar verkligen att den är i skinn, då det håller betydligt bättre än en plastväska. Väldigt bra att den både har en vanlig rem, då jag oftast bär väskor i armvecket, och en axelrem som man kan plocka av. Ett annan stort plus är att det finns en nyckelsnöre, då mina nycklar lätt försvinner i väskdjupet...

Nu skall jag ta på mig mina solisar och ge mig ut på en kvällspromenard. Sen blir det bloggläsning!
Ha en underbar kväll i varma sommarsolen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken trevlig blogg du har. Mycket fin väska. Väskor kan man inte få nog av. :) Alltid bra med middagstips.



Ha en skön kväll, kram

2009-06-24 @ 21:33:01
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: fia

väskan va jätte snygg .

2009-06-24 @ 22:32:17
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Tack så mkt! :)

Snygg väska! Ha det så bra!

2009-06-25 @ 00:02:14
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Malin S

Jättesnygg väska. Först trodde jag du hade haffat en Marc Jacobs för 900 kr. Hade ju inte varit helt fel det heller ;) Fina grejer du shoppat på Benetton också. Bra med rejäla reor och inget fjuttigt 30 % i något hörn.

2009-06-25 @ 19:47:43
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Va kul att du fick den på rea, an blir alltid så glad då när saker är billigare än vad man förväntar sig:)

2009-06-26 @ 09:36:34
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0