Sång i parken...



Ingången till Tivoliparken och det stora huset är utestället, Teaterbaren

Idag har vi haft besök av M:s föräldrar från Lund. Så kvällen har spenderats i Tivoliparken där det var allsång. Det var sommarpremiär, ikväll uppträdde bland annat Kevin Borg och Bröderna Rongedal. Tyckte det hela var allmänt trevligt, men jag tror nog att min hals har blivit sämre pga min relativt olämpliga klädsel.
Fick även en försenad födelsedagspresent av mina svärföräldrar. Ett jättefint silverhalsband med en skyddsängel som berlock. Kommer lägga upp bild nån annan dag.

Ikväll ska jag även hinna packa min weekendbag. Så jag tror inte jag hinner skriva något nytt inlägg förrän på söndagkväll.
Men jag hoppas att ni får ett trevligt veckoslut! Många kramar

Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vad mysigt det låter att gå på allsång.



Är nyfiken på hur smycket ser ut;)

Jo, ja hörde om stipendiet. Superkul!!

Ha det nu så trevligt i Helsingborg.

/Kramar



2009-06-05 @ 11:48:55
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0