Tre år tillsammans!



Min nya jordgubbsskål från Mateus

Idag har det varit strålande väder. Kändes riktigt tungt att gå tillbaka till jobbet efter att ha varit ledig en långhelg. Men efter jobbet har jag hunnit sola en stund på balkongen med min bikini från Matthew Williamson for H&M. Det var riktigt glassigt och skönt att äntligen kunna bättra på brännan igen. Invigde även min Mateusskål som jag fyndade igår. Tror egentligen det är en soppskål, men jag tycker den passar utmärkt som jordgubbsskål! Nu väntar jag på att min älskade Magnus skall komma hem från jobbet. Idag har vi varit tillsammans i 3 år! Tiden går väldigt snabbt och det känns som att vi träffades igår. Vi har klarat av både med- och motgångar. De första 2 åren hade vi distansförhållande, pga jag läste i Kalmar och han här i Kristianstad. Det var tufft att bara kunna ses på helgerna, men som allting annat så vänjer man sig. När jag var klar med min utbildning förra sommaren, var det ett naturligt steg att flytta ner till Skåne. Vilket jag inte ångrar en sekund, även om man saknar mina "egna gamla" vänner ibland. Vi skall inte fira vår dag något särskillt. Men vi ska ut och äta på Kippers ikväll och sen skall vi endast umgås med varandra.

Så jag hoppas att ni får en lika härlig kväll!
Många kramar

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Grattis på tre års dagen!



Ha en fin måndagskväll!



Kram

2009-06-22 @ 19:41:12
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Carolin

Verkar som om ni har haft en riktigt mysig midsommar! :) haha ja, vindarna här är fruktansvärda ibland. idag har det hör och häpna varit vindstilla :) Grattis på eran dag också! Kram!

2009-06-22 @ 22:05:24
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis på er dag :) Och super fin skål. Ha det underbart!

2009-06-23 @ 11:42:37
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Grattis, tänk vad underbar den där kärleken är:)



kram kram

2009-06-23 @ 19:12:16
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0