Vilket väder det är utanför fönstet



Min fina orkidé piggar upp fönstret nu när det är grått utanför


Usch kan det inte sluta regna? Blir så nedstämd när det är dåligt väder. Fick cykla hem efter träningen i ösregn + att det var en mindre bra tränare som höll i passet ikväll. Min syster har studentbal idag, tycker verkligen synd om henne och de andra som har klätt upp sig och gjort sig fina. Hoppas istället att det är fint väder på torsdag när de har utspring. Hade tänkt ha min volangklänning på mig, men anser att det känns så där att ha klänning på sig när det är fint väder.
Har fortfarande inte kommit på någon bra present... Har bara imorgon på mig att köpa något. 

Har precis avslutat mitt samtal med Linda. Berättade om Helsingborgsresan som hon inte kunda närvara på, våra midsommarplaner och en eventuellt en photoshot med the Studio i sommar. Är det någon av er läsare som har blivit fotade av the Studio? Det är ett företag som finns i Stockholm, Göteborg och Malmö som tar proffsbilder. Man tar med sig egna kläder till fotograferingen, sen blir man stylad och sminkad av makeupartister. Två av mina vänner har gjort detta och deras bilder blev verkligen jättefina.

Ska nu krypa ner i soffan med en glassbåt. Var så sugen på det när vi var och handlade igår. Känns som ett kärt barndomsminne att äta glassbåt.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det har börjat regna här också.. Så trist!



Var bor du? Jag ska till trakterna kring Hässleholm.

2009-06-09 @ 21:36:00
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Glassbåt, snacka om nostalgi=) Visst är det en sådan med vaniljglass och choklad på? Från glassbilen...



Ja usch för vädret, vart tog sommaren vägen?



Kraam

2009-06-10 @ 19:03:33
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag håller med dig om vädret, riktigt tråkigt nu.

Orkidéerna kan verkligen pigga upp.



Ha en bra kväll

Kram



2009-06-10 @ 20:44:12
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0