Äntligen...

Nu har även jag startat en egen blogg!

Läste i en artikel för någon dag sedan att var tredje tjej i Sverige har en blogg.
Har läst andras blogg sen det typ startade, men har inte förrän nu börjat själv...

Nu när jag äntligen har köpt mig en ny kamera, en Canon IXUS 100, så beslöt jag mig för att ta mig i kragen och börja blogga själv.

För att få lite bakgrundsinformation om mig. Jag heter Cecilia och bor tillsammans med min pojkvän i Kristianstad.
Om dagarna så arbetar jag som redovisningskonsult på ett revisionsföretag. På min lediga tid tränar jag Friskis och Svettis, shoppar och följer olika TV-serier som the Hills.

 Här sitter jag nu   

Hemma hos mig                                                            Google, Lo Bosworth                                                         

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vad kul att du startat en blogg, finally! =)



Vilken fräsch hemma-hos bild! Älskar som du vet (både "The Hills" och) vitt, vitt, vitt! =) Ser fram emot fler blogginlägg och bilder...



Ha en mysig kväll! Kraam /Katta

2009-05-23 @ 18:12:42
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Välkommen till bloggsvären på "riktigt" ;-)

2009-05-23 @ 22:57:09
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan :)

Vad roligt att du tycker det, längtar ihjäl mig tills det är klart då man inte själv tycker att det händer så mycket.. Det är väl för att man själv vill sätta igång med inredningen :)



Jätte fin arbetsplats, precis som jag gillar det i vitaste vitt :) Roligt med en ny blogg att följa.



Idag är det finare väder här, hoppas du också får se solens strålar ;)



Kraam

2009-05-24 @ 08:33:41
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Malin S

Kul med en ny blogg som dessutom ser ut som någotn jag kommer gilla att läsa =) På återseende !

2009-05-24 @ 19:30:51
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0