Åter helg igen...



Min nyinköpta tunika från Saint Tropez, favoritjeansen från Miss Sixty och en Tritioni på armen


Nu har jag shoppat färdigt för idag. Det blev som jag trodde ingen parfym, men det blev 3 andra påsar.

Jenny sa till mig att det hade öppna en butik i stan som nog skulle falla mig i smaken. Väl inne på Smak och Stil fanns det en mängd fina plagg och jag fastnade för en aprikosfärgad tunika från Saint Tropez. Blev imponerad när expediten slog in plagget i silkespapper, ogillar verkligen när expediter slänger ner plagget huller om buller i påsen och sen tar nästa kund.  Den andra påsen innehöll en tunika och en mintgrön klänning från VeroModa. Min vän Sandra arbetade idag, så hon fick agera personalshopper till mig. Sen blev det även en weekendväska inne på Wedins, då min förra höll på att gå sönder. 


Perfekt jobbtunika med ett par svarta leggings

Nu skall jag börja packa inför min avfärd och självklart skall den nya väskan användas. Jag är inte en sådan person som köper saker och sen hänger in dem i garderoben för att sedan vänta på det "perfekta tillfället". Utan jag vill använda allt på direkten!

Hur är ni läsare, hänger ni in i garderoben eller använder ni det nyköpta så snart som möjligt?

Ha nu en mysig fredagskväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen. Jaa det var riktigt bra shopping tillfälle, direkt efter lön nästan också ;) Var bor du då?



Hoppas du får en underbar fredags kväll med lyx i oändlighet. Kraam

2009-05-29 @ 22:45:55
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: jessi

Fina plagg du köpt! Jag ändvänder oftast direkt men om jag köper mycket på en gång som på resor kan något plagg bli liggande... typ köpte i våras sommarklänningar i Berlin.



Vart ska du åka/resa?



Kramar

2009-05-30 @ 09:35:44
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilka fina köp=)



Jag kan ofta ha nyinköpta saker liggandes kvar i påsen bra länge innan jag använder det.



KRAAM

2009-05-31 @ 21:46:23
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jättefina köp, älskar verkligen din nya tunika du har på dig på första bilden, såå fiin! Du är ju supersöt själv också by the way =)

2009-06-01 @ 21:28:34
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0