Dagens skönhetsprodukt



Nu ska jag få volym på mitt raka hår


Nu är det måndag igen och åter en ny arbetsvecka. I Kristianstad har det under efter middagen varit strålande solsken. Det var till och med så soligt att jag var tvungen att sätta på mina Guccisolisar för att inte bli bländad av solen när jag cyklade hem från jobbet.

Idag överraskade M mig med en skönhetsprodukt. Han vet att jag ibland är så irriterad på mitt spikraka och volymlösa hår, så när han var hos frisören köpte han hem Osis+ Dust It. Provade det sist jag var hos frisören och wow vilken effekt det blev. Men då hade frisören inte det hemma... Har tidigare varit lite skeptisk mot tex torrshampon, då jag har läst i olika omdömen att det ibland kan det se ut som mjäll då man har mörkt hår. Men det funkade i alla fall.

Nu ska jag krypa upp i soffan och se på mammorna i Momma's Boys och sen läsa mina favoritbloggar som jag inte har hunnit göra idag.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Mirakelburken number one! Älskar den och skulle inte klara mig utan den. Undrar hur jag klarade mig innan??? Dryg är den också - jag har haft samma lilla burk sen i december.



Du kommer bli sååå nöjd!

2009-05-25 @ 22:46:15
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0