Lillördag



Bild: Leilias guldkant på vardagen

Har precis ätit middag och sett på mysiga halv 8 hos mig. Kocken idag var riktigt duktig, har aldrig sett någon få 29 poäng innan. Hos oss serverades en av mina vardagsfavoriter, Leilas Texas fajitas. Rätten är så mycket godare än en vanlig tacomiddag. En mängd olika smaker såsom färsk korriander, ädelost och lime förhöjer smaken, enligt mig, jättemycket.

Efter jobbet gick jag på en Friskispass, blev så glad när de spelade Yohannas låt "Is it true?" (Islands bidrag i Eurovision. Tycker den är jättemysig, så den spelas flitigt på Spotify här hemma.

Är hemma själv ikväll, M är ute på bartömning på Kåren här i Kristianstad. Så jag kan i min ensamhet göra enkla skönhetsbehandlingar, såsom ansiktsmask, peeling och nagellacksmålning.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vad gott det låter :-)



hoppas du har en bra onsdag

kram Anna

2009-05-27 @ 21:14:34
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0