Snart är ännu en tisdag avklarad



En ny kofta till min klänning

Den här dagen har nästan sprungit iväg... Har hunnit göra klart en massa på jobbet, vilket är väldigt skönt så våra kunder får tillbaka sina pärmar. Efter jobbet har jag hunnit köpa en födelsedagspresent till min mamma som fyller år på lördag. Så till helgen bli det avfärd mot mina gamla hemtrakter, det vill säga Ronneby. Har ibland jättesvårt att köpa presenter i alla fall till mina föräldrar för de har typ allt alla redan.

Sen blev det även en väldigt kort shoppingrunda och en fika på stan med Jenny (en kollega). Kom hem med en svart kofta från Sisters. Det är få gånger jag kommer hem tomhänt från stan ;) Hade tänkt att ha koftan till denna klänningen som jag skall ha på min systers student om nån vecka. Dock kan jag tycka att det är lite tråkigt med en svart kofta till. Men jag vet inte vilken färg man annars kan ha till :S Har ni några förslag???

Ikväll ska jag se the Hills, nu när det är bröllop på gång. Men jag undrar verkligen om ett bröllop kommer lösa Heidis och Spencers problem??

Ha en fortsatt trevlig afton!!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin klänning!



Jag tror verkligen inte att problemen kommer att lösas för att de gifter sig, men vi får väl se. Tror bestämt att jag ska kolla på några avsnitt lite senare sen;)



Ha en bra dag /Kraamar

2009-05-27 @ 12:01:16
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0