1 november



Linda och jag var ju tvungna att ta några bloggbilder samt en bild på födelsedagstjejen Anne.

Igår hade vi celebert besök från Kalmar nämligen av Linda, Nils och Johanna. De var ju hos oss för 2 helger sedan för att vara med på Magnus och min fest. Denna gång firade vi vår gamla högskolekamrat Anne som fyller 25 år i övermorgon. Det är så roligt att ha besök, men nu kommer det nog dröja ett tag innan de kommer igen... Igår innan födelsedagsfesten hann vi med ett snabbt restaurangbesök och en titt i Fenson och Partners möbelvisningslokal. Det är Magnus bästa vän Kristoffer som driver företaget och vi ville spana in den nya lokalen och de möblerna företaget säljer.

Nu är det åter lugnt och stilla i lägenheten nu när våra gäster har åkt hem :( Har lite saker att fixa i eftermiddag och en av mina "to does" kommer att publiceras på bloggen senare i eftermiddag. Dock känner jag mig inte i högform idag. Min näsa är åter igen täppt och känner att jag är hängig i kroppen. Jag som hade tänkt träna ikväll, men det får jag skjuta på.

På återseende!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hoppas du inte åker på en förkylning, ät/drick mycket c-vitaminer så kanske du kan mota Olle i grind ;-)



Ser ut som ni haft en kul helg, fina var ni allihopa också!



Spänt nyfiken på vad ditt to does är... ;-)



Kraaamar

2009-11-01 @ 14:41:24
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Surt när förkylningen inte ger sig! Så fina ni är och roligt att det inte dröjde så länge mellan gångerna du fick träffa dina/era vänner igen!



Hoppas ditt projekt går bra och att du visar sen!



Kram och ha en bra vecka sen!!

2009-11-01 @ 15:37:53
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0