Ikväll ska jag lacka



Lack som används flitigt på mina naglar är Petra, Lincoln Park After Dark och Heart Thomb.  

Tack snälla läsare som lyckönskade mig inför min spruta. När jag kom till kontoret frågade alla hur det var med mig och under hela dagen har jag fått frågor om mina biverkningar. De ser mig nog lite som en "testperson" för än så länge är jag den enda som har hunnit vaccinera mig. I Region Skåne får man vaccinet efter åldern och i med att jag är yngst är jag också först ut! Kan meddela att än så länge har jag inte fått några biverkningar, förutom att jag är lite svullen vid stickområdet.

Ikväll ska jag rå om mina naglar ordentligt. Så här års är mina naglar inte de bästa. Därför krävs det lite uppfräschning med jämna mellanrum. Nu när det mörkt ute blandar jag mörka lack med detta ljust ljusrosa från OPI som jag har fått av bästa Linda. Det nyaste tillskottet av lack är detta svartlila lack "Lincoln Park After Dark" från OPI, så det får nog bli det ikväll. Anser att OPI:s nagellack har överlägset bäst hållbarhet, men Make Up Store kommer på en god andra placering. Brukar köpa mina OPI-lack på Lookfantastic istället för att betala 150 kr/lack betalar jag endast 90 kr.

KRAMAR I MASSOR!

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt snygga lack! Tycker om nagellack med färg!

Man visar sin personlighet genom att sätta färg på sina naglar. : - )



Kolla in på tradera. De varierar ju väldigt från dag till dag va de är för tyg & mönster!



Hoppas ni har en härlig kväll!



Kramar

2009-11-11 @ 19:47:40
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Bella

Snygga lack och perfekt att fixa till naglarna så här i gråtrista november!



Skönt att du ännu inte fått några svåra biverkningar, håller tummarna för att de inte kommer!!



Läste i ett tidigare inlägg om hur du också fått överbevisat kunder på jobbet, det har hänt mig också mer än en gång, många lite äldre tror inte att vi yngre kan sköta deras ekonomi, men det är alltid lika kul att överbevisa dem :)



Ha en skön onsdagskväll



Kramar Bella

2009-11-11 @ 21:30:58
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Vilka snygga lack. Hade också tänkt fixa naglarna ikväll men är för trött...



Jag hoppas på att få mig en spruta nästa vecka då dom börjar massvaccinera här i stan. Hoppas man klarar sig undan biverkninger...KRAAM

2009-11-11 @ 22:01:17
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Snygga färger! Man blir glad av att ha fina naglar.



Hoppas du mår bra efter sprutan. Jag mådde också bra, sov lite dåligt efter och ont i armen bara några dagar.



Ha det bra!

KRAM

2009-11-12 @ 10:46:34
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Mia

Skönt att det gick bra med sprutan :)



Älskar O.P.I's lack, och instämmer faktiskt i att MUS kommer som god tvåa. Snygga färger!



Kram!

2009-11-12 @ 11:32:10
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: cecce

Fina lack!!!

Hoppas verkligen att du slapp biverkningar som annars kan vara ganska jobbiga! Själv har jag ännu inte fått sprutan!

kram

2009-11-12 @ 13:00:50
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0