Grå accenter



Lite av dagens gråa saker som man nu kan hitta i vårt vardagsrum

Usch, vilket höstväder det har varit idag, på kanelbullensdag! En sådan här dag vill jag bara sitta inne! Men istället har jag suttit på ett tåg från Lund och gett mig ut för att träna. Igårkväll var vi på 40 årsfest i Helsingborg hos en släkting till Magnus. När vi kom hem i eftermiddags satte vi båda igång och städa. Söndagarna brukar vi har som vår städdag och det var det även denna vecka. Avslutade städningen med lite piff! Vardagsrummet går nu i accentfärgerna grått och som tidigare ceriserosa. Det är så roligt att ändra nån accentfärg och plötsligt ser rummet annorlunda ut.

Nu ikväll skall jag som vanligt se Ensam Mamma Söker! Jag skall även börja läsa Camilla Läckbergs debutroman, Isprinsessan. Har tidigare läst Predikanten och jag hoppas att Isprinsessan är lika bra!

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman!

Otroligt fin karaff/vas!!



Vilken lyx att få hjälp av M med städningen =) Försökte få hjälp med dammsugning i vardagsrummet av min karl för nån vecka sen. Jag var i köket och tyckte att det tog väldigt lång tid, så jag ropade efter honom men fick inge svar. Så jag gick in i vardagsrummet, där stod dammsugare på i full gas och min karl var borta! =)

Jag ringde efter honom och frågade vart han tog vägen. Han svarade:

-"Ja, men mobilen ringde och jag hörde inte vad han sa till telefonen då dammsugaren var på, så jag var tvungen att gå ut. Och nu måste jag bara till jobbet en sväng!"

HAHAHA, så efter det så sköter jag det själv istället! =)



Hoppas du mår bra!

Kramar

2009-10-04 @ 20:35:47
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Visst är det kul att ändra lite i färgerna med enkla medel! Jag hade turkos som färg i sommar men ville ha lite varmare nu i höst.



Vi brukar också hjälpas åt med städningen. Jag dammar och piffar och maken tar badrum och golv!



Ha en fin kväll och den boken ÄR bra!



Kramar!!

2009-10-04 @ 21:30:48
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Karin

SV: Ja, visst är det kul att vi kan göra det! Konstigt att man kan lära känna nya vänner utan att ens ha träffats =)



Jag tror det är vanligt i förhållanden att man är varandras motsatser. Jag behöver ju inte förklara att jag är mer pedantisk =)



Kramar

2009-10-04 @ 21:34:09
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Alla Läckbergs böcker är bra tycker jag. Hoppas på att snart ge mig på den senaste:)



Riktigt höstrusk här också, knappt man vill gå ut, ändå har jag suttit ute på fotboll i två timmar. Var bra kallt på slutet.



Sov gott kraam

2009-10-04 @ 22:07:57
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Isprinsessan var jättebra tyckte jag :) Ha en fin start på veckan!

2009-10-05 @ 16:03:17
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: jessi

Grått är flott! På hösten är så det så fint med gråa kläder o inredning tycker jag!



Ha en bra måndagskväll!



2009-10-05 @ 16:14:31
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0