Saker blir inte alltid som man hade tänkt sig!



Min svarta Dalahäst som står i den vita bokhyllan

Ibland blir allt inte som man hade tänkt sig! Hade egentligen planerat åka hem till familjen i Ronneby i helgen. Men min mamma ringde precis och tyckte att jag kunde skjuta på min hemfärd pga av min förkylning. Höll med henne att det var en relativt bra idé, men jag som hade planerat en helg med svampplockning. Blev så sugen att gå i skogen när jag såg AnnLouises svampbilder. Det är verkligen skönt och avkopplande att gå där i skogen och lyssna på när vinden svajar i granarna. Men jag får åka hem senare i höst och då föreslog mamma att vi kunde ta en utflykt till Kosta Outlet och Iittala Outlet. Ni som har läst min blogg ett tag, vet ju hur mycket jag älskar Iittala Outlet.

Nu skall vi iväg på veckan middagsbjudning. Vi är några stycken som bjuder varandra på middag 2 ggr i månaden. Så nu skall jag göra mig i ordning!

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilket bra initiativ med middagsbjudning hos varandra. Lite extra vardagslyx.



Du gör nog rätt i att stanna hemma och kurera dig ordentligt. Fast jag förstår dig då det alltid är trist att ställa in något som man har sett fram emot.



KRAAM

2009-09-16 @ 19:44:15
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ha en trevlig kväll. Du får ta med sambon och ge er ut i skogarna där ni bor ;o)



Kramen

2009-09-16 @ 20:22:16
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Tråkigt att du inte kommer iväg till Småland, men den som väntar på något gott... Ittala-outlet besök att se fram emot kan ju inte bli fel!!



Låter trevligt med middagsbjudning, hoppas du får en lyckad kväll :)



Kramar Bella

2009-09-16 @ 21:28:28
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Karin

Så trevligt med middagsbjudningar! Vi var några från jobbet som blev spontanbjudna på middag ikväll av en kollega. Mycket gott! =)



Måate ju hålla med dig ang AnnaAnka, vilken fruktansvärd människa!! Jag höll på att tappa hakan då hon läste horoskopet och menade att hennes nanny av avis. Usch och fy så hemskt!!!



Hoppas du haft en bra dag annars sötis! Vi "hörs" snart igen! Kramar i massor till dig!!

2009-09-16 @ 22:08:16
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Kul idé med middagsbjudningarna så här mitt i veckan!



Synd att det inte blir någon tripp hem till dina föräldrar i helgen, men din mamma lockade ju smart med ett Iittala outlet besök om du bara kommer en annan ggn så de slipper förkylningen ;-)



Sov sött!



Kram kram

2009-09-16 @ 22:18:50
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Du får kurera din förkylning i helgen istället, men förstår att det känns trist att behöva ställa in en planerad tripp. Å andra sidan är inte Kosta & Iittala outlet fy skam nästa gång ;)



Kul idé med middagsbjudningar! Vardagslyx på hög nivå.



Kraaam

2009-09-17 @ 13:03:00
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0