Halva arbetsveckan har nu gått!

Usch, vad veckorna springer iväg och snart är det åter IGEN fredag och helg. Igår var jag helt slut när jag kom hem från kontoret. Det medföljde att jag gick o la mig klockan nio igår kväll! Nu börjar jag märka att alla siffror och deklarationer börjar ta ut sin rätt. Till och med så tragiskt att jag inte har hunnit deklarera min egen deklaration.

Inte gör det bättre att det känns som att jag sitter i en sjukstuga. I vart och varannat rum hörs det hostljud och snuva. Peppar peppar, har ingen lust att bli sjuk. Nu när det nästa vecka vankas födelsedag och Valborg.      

Under hela dagen har jag haft radion på och lyssnat på den kungliga nyheten om Jonas och Madeleines relation. Riktigt tråkigt och jag hoppas att Toras uppgifter inte stämmer. Men det kanske kommer bli en ny Tiger/Elin-historia. Vem vet? Fattar inte riktigt hur folk som bedrar sina kära tänker. Speciellt om man är en offentlig person. För sanningen verkar alltid kommer fram i slutändan.  

Nu skall jag ta och fixa lite härhemma!

På återseende

KRAM


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Får också känslan av en ny Tiger-historia...det bästa vor eju om de gick ut med sanningen, spekulationer gör det ju bara värre. De är ju inte mer än människor och hur många par går inte skilda vägar...trist bara på ett fint par:)



Kul att din vän hade bordet också, ska nog satsa på det.



KRAAM

2010-04-21 @ 22:00:28
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emma

Heej Sötis!



Så söta ni var du & din vän på kortet. Himla fina!



Jaduu önskelistan är lååång när man fyller år ; - )

Hoppas du får de du önskar dig mest!



Kramar

2010-04-23 @ 18:19:25
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0