2010-08-16



Underbara bilder på Scarlett Johansson, Miley Cyrus och Beyonce som tagna av fotografen Annie Leibovitz. Hennes utställning på Fotografiska kommer jag att besöka på nästa veckas tripp till Stockholm. 

Hur kunde helgen gå så fort och nu är det alla redan måndagskväll! En jobbdag avklarad och nu är det bara fyra kvar innan det blir helg igen. Sedan jag började igen efter semestern har jag bestämt att jag skall bli bättre att ta tillvara på de lediga timmarna som man har efter jobbet.

Dagen är ju inte över bara för att arbetsdagen är över! Annars är det nog lätt att man hamnar framför datorn eller TVn efter dagens slut och stannar där tills läggdags. Imorgon har jag fikadate med Danijela och träning på kvällen att se fram emot. 

Känner mig lite som en clown idag som har många i bollar i luften. Samtidigt som jag skriver här, steker jag pannkakor och mellanvarven letar jag inspiration inför nästa veckas Stockholmsresa. Nu var det ett år sedan jag var i huvudstaden och behöver bättra på min att-göra/se-lista. När jag åker nånstans vill ha någorlunda koll hur dagarna skall spenderas för att inte spilla bort tiden.

Självklart är mycket tid avsatt till shopping, men även ett besök på Fotografiska för att se Annie Leibovitzutställningen. En utställning helt i min smak med bilder på världens kändiselit och bilder från hennes privata samling.

Nu väntar nygräddade pannkakor med hjortronsylt och grädde! Mums
Kramar


Kommentarer
Postat av: Bella

Fina foton, förstår att du ser fram emot att gå på den utställningen, jag är så dålig på att ta mig iväg på sådana saker, borde bli bättre på det!



Hoppas pannkakorna smakade bra och att du får en trevlig kväll



Kramar Bella

2010-08-16 @ 21:33:53
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Zandra

Hrm nån bild ska jag nog kunna bjuda på men vi har inte inrett nåt barnrum än. De får bli när han kommer :-)

Nu är de mera ett extra rum bara

Hoppas pannkisarna smakade bra!

Kram

2010-08-16 @ 22:57:06
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Emma

God kväll tjejen!



Hjortronsylt är smaskens! Åt också pannkakor igår men hade hallonsylt till istället : - )



Så roligt med stockholmsresa! Ska du shoppa höstkläder tro? Finns så mycket fint just nu!



Önskar dig en go resa till huvudstaden!



KRAMAR i tusen

2010-08-17 @ 18:55:10
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Jadu, här händer de grejer om nätterna!! : / Åh man blir galet rädd när sånt sker. Hoppas att dom får tag i dom!

I lilla Hylte ska inte sånt här hända : - )



Koftor älskar jag! Ska inhandla fler,massor nu till hösten : - )



KRAMIS

2010-08-17 @ 19:23:20
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0