Dessa vackra Mimoukuddar...



Bilder: Mimou

Nu när hösten börjar närma sig med stormsteg är jag sugen på att förverkliga några mindre inredningsprojekt. Jag berättade igår att vi är på jakt efter någon förvaring till nycklarna. Men jag vill även byta ut prydnadskuddarna till sovrummet till något mer höstigt och "hotelligt". 

Tycker dessa bilder från Mimou är så underbara och skulle gärna vilja att vår säng såg så inbjudande ut som på bild två till fyra. Har sedan tidigare Mimoukuddar till soffan och älskar dem massor. Så nästa gång jag är i Ronneby skall jag spana Mimous sortiment till sovrummet på Mintha (f.d. Mairo). Tyvärr finns det ingen Mimouåterförsäljare i stan, desto bättre finns allt och lite till på Mintha.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åhhh vilka härliga bilder och vilka underbara kuddar. Vem vill inte ha detta i sitt hem :o)



Kramen

2010-08-02 @ 21:15:12
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Elle

Supersnygga kuddar och härliga varma färger! Är det Mairo du brukar besöka i Ronneby? Kul att du gillade min blogg också :) Hoppas vi hörs igen!

Ha en bra dag!

/Eleonor

2010-08-03 @ 09:47:06
URL: http://www.inmygoodiebag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0