2:a Advent



Årets julkort är nu skrivna och de kommer från Ordning och Reda.

Då var det andra advent och ikväll ska jag ha adventsbak med söta Sandra. Jag tycker det är en bra idé att ibland gå ihop några stycken och baka tillsammans. Jag är mer en bakmänniska och oftast flyr Magnus köket så fort jag ställer fram nån av mina Margrethebunkar och därför får jag oftast stå själv i köket när det vankas bak.

Ikväll skall vi baka Systrarnas Eisensmans lussekatter, en annan julkaka från Vinterns Söta och winernougat. Mums! När jag var och handlade inför baket var både jästen och Kesella slut på Ica Maxi. Så det verkar som att det är fler än jag som är baksugna.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Lycka till med julbaket! Jag gjorde wienernougat i torsdags och det blev jättebra. Busenkelt dessutom!



Kraam kraam

2010-12-05 @ 17:27:43
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: sophie

Hoppas jag får ett julkort också!

2010-12-06 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0