2010-02-10



Funderar fortfarande på vad jag skall göra med håret... Kicks medlemstidning låg på bordet när jag kom hem. Bläddrade i den lite snabbt och fastnade för den här artikeln "Spara ut håret i vår". Vem skulle inte vilja ha långt hår som Malin, Julia, Molly och Vanessa? Hmm, får nog fundera lite till... Men kontakta min frisör måste jag göra snarast.

Ska nog läsa Kickstidningen lite djupare ikväll. Det är ju alltid kul att få lite nya tips på skönhetsprodukter. Har ju mina favoritmärken, men det är alltid kul att prova något nytt. Är verkligen supernöjd med mina nya Id Bare Mineralsprodukter. En annan produkt jag skulle vilja testa är Kiehl's Crème de Corps. Älskar deras handkräm för vintertorra händer. Måste nog spana in creamen lite närmare på flygplatsen om två veckor.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bella

Inte lätt att veta vad man ska göra med sitt hår alla gånger, ska bli kul att se vad du bestämmer dig för :)



Aningen galet är det med en massa övertid på våren och lite att göra på vintern, luften brukar verkligen bara gå ur en i början på juni när sista deklarationen är inlämnad...



Hoppas du haft en bra dag



Kramar Bella

2010-02-10 @ 22:51:54
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: Uh-huh-me.com - Nettan

Hoppas du kommer fram till nåt bra för håret. Tror på att man ska göra det man känner för inte nödvändigtvis följa ett mode :)



Kul att du är nöjd med I.d sminket !



Ha en härlig dag!

2010-02-11 @ 09:06:23
URL: http://uh-huh-me.com
Postat av: Emma

Hallo sweetie!



Hur mår du?

Solenstrålar hos oss idag, & hoppas den gör de hos dig också.



Roligt att du är nöjd med ids produkter. Då kanske jag ska haka id-linjen ; - )

Visst är de roligt att gå runt & shoppa på flygplatser!



Jag kommer inte in på Karins blogg. Lovesex.. Gör du de?



Stor Kraam

2010-02-11 @ 14:19:30
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0