Tö, Klick, Melodifestival och Sonia Rykiel


Bild:H&M

Usch, vilket töväder det är här i södra Sverige. Följde med Magnus som sällskap till stan och innan vi hann komma in till centrum var mina mockaskor alldeles blöta både på in- och utsidan. Det var verkligen ett dumt skoval nu i efterhand. Men vi skulle ju endast gå 400 meter dit och 400 meter tillbaka. Annars har dagen bara försvunnit. Vi har ägnat åt av storstädning i köket. Nu är våra skafferier nyorganiserade och de ytor som man i vanliga fall glömmer, är nu av torkade. Belöningen för vår flitighet i köket klickade vi hem eftermiddags. I morse hade jag fått ett nyhetsmail från Länna Möbler. De har just nu 10% på hela sortimentet. Har länge velat ha denna sak och nu när den nersatt kunde jag inte hejda mig. Vad jag har klickat hem får ni se om några dagar... En ledtåd är att den kommer att stå i vardagsrummet.

Längtar verkligen till kvällens deltävling som börjar om drygt två timmar. Lyssnade igenom bidragen igår och min röst går till Darins låt You're All Off My Life. Hoppas att Darin och sen Alcazar går vidare till Globen. Kom på att jag missar nästa veckas deltävling pga vår resa. Men Dublin slår högre än en deltävling och får helt enkelt se sändningen i efterhand. 

Har även kollade in Sonia Rykiel pour H&M på hemsidan. Kan konstatera att kollektionen inte var något för mig, alldeles för färgglatt för min smak. Kunde tänka mig att köpa en randig sjal, men sjalen var typ det enda som var slutsålt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjena tjejen!



Så duktiga ni varit idag & rensat i köket! Vill ni komma & rensa hemma hos oss också? ; - )



Sv: Då ska jag ta att köpa den boken. Funderar även på Gynnings egowoman. Måste ta tag i att börja läsa igen. En underbar avkoppling ju!



Spännande att se vad du är sugen på från Länna möbler! Antar att vi får se i nästa vecka?!



Hoppas på en bra festival ikväll & önskar er en jättehärlig lördag.



KRAMKALAS

2010-02-20 @ 18:48:16
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Gissar på att det är nåt fint från Kartell... :)

2010-02-20 @ 22:19:19
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

BRA att jag inte är helt borta =) Härligt med en resa till veckan =) Själv får jag nog vänta ett tag, kom ju som sagt hem för ca tre veckor sedan så =) Kram

2010-02-21 @ 07:33:16
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Skönt med organisation i köksskåpen!! Jag är dålig på det...tror alltid jag ska göra det på loven.



Håller med om att Darin var bra, killens röst är så vacker och låten fin. Gillar dock lite fartlåtar i ESC men jag hoppas på honom nu!!

Ha en fin söndag.



Kram

2010-02-21 @ 11:09:52
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Therese

Intressant med länna möbler jag vågar inte ens gå in och kika.... Jag har beställt lite från Sonia R då jag tror de kan vara kul med lite färg, vi får väl se som oftast brukar jag inte behålla det jag beställer men vågade inte chansa att inte beställa. Jag gillade legginsen med detaljerna bak på foten fanns i svart och cerise. Hoppas ni får en fin söndag! Jo Viggo kladdar men det gick fint då det mesta hamnar i haklappen. kramar

2010-02-21 @ 12:22:37
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Håller med dej om melodisfestivalen. Alcazar skulle gått vidare!!



Mina skor läcker också...men är det lönt att köpa nya vinterskor? Har ingen lust med det!



Kramar!

2010-02-21 @ 15:35:10
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0