En snöig onsdag





Utanför mitt fönster är gatan vit av all snö som har kommit idag. Det känns riktigt skönt och rogivande att se snöflingorna som virvlar ner från skyn. Jag som längtade så mycket efter våren, men nu känns det väldigt långt borta...

Sitter just nu och slötittar på Halv åtta hos mig samtidigt som jag knappar på datorn. Dagens kock för mina tankar till Maria Montazami från Svenska Hollywoodfruar. Både är helt galna i hudfärgade läppstift och påminde lite till varandra till utseendet. Blev lite förvånad igår när jag tittade i bokhyllorna på Bokia. Skulle egentligen leta efter bokinspiration, men hittar istället Anna Ankas bok, 30 minuters workout för gravida. Ingen bok för mig, men blev lite förvånad då jag inte trodde att Anna var författare också?!   

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ha ha tänkte också på Maria men hon sa ju fel, Maria så Mums efter påmålandet! Visste faktiskt att hon givit ut nån bok den där Ankan, hon var ju PT och mötte Paul då.



Vad lite snö ni har, här vräker det ner ännu mer. Det var fullt tillräckligt innan...suck!



Kram

2010-01-27 @ 20:47:25
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Ha ha, skrev också om hur lik hon i Halv Åtta är Maria Montazami på bloggen idag, nästan så det känns som hon försöker göra en parodi på henne :)



Vi har haft snö här sen innan lucia så jag börjar verkligen längta efter våren nu, men hellre snö än regnet som kommit idag på eftermiddagen...



Hoppas du haft en bra dag



Kraaam Bella

2010-01-27 @ 20:53:40
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: cecce

Ja visst känns våren långt borta:-(

Är såå trött på all snö nu!

Nu får det snart räcka!!



kramar

2010-01-27 @ 21:22:08
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Snö i mängder här, har snöat konstant hela dagen. Så våren känns långt borta....men men det som väntar på ngt gott...



Hoppas allt är bra med dig. Kraam

2010-01-27 @ 22:05:34
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Cia

Lite sen att lämna kommentar men i alla fall ;-).



Det var så lustigt när jag läste det du skrev om Halv åtta hos mig, att en tjej där liknade en av Hollywoodfruarna. Jag tänkte inte på det från början men min sambo sa precis samma sak :-), och när man börjat tänka på det så känns det verkligen som att hon påminner om Maria Montazami.



Tack för en trevlig och läsvärd blogg.



Kram

2010-01-31 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0