Sweet Sunday



Jag hinner med många stunder med den varma tekoppen nu under ledigheten.

Idag trotsade Magnus och jag kylan för att spana in MQ:s mellandagsrea. Fick nästan en chock när jag passerade deras dörrar. Herregud, vad mycket folk! Gick relativt snabbt igenom utbudet, men orkade inte lägga någon större energi på att leta guldkorn bland kläder som låg slängda huller om buller. Inte heller Magnus hittade något, vi var nog en av få som kom ut utan någon MQ-påse i handen. Kristianstads shoppingutbud är verkligen dött på söndagar. Det är endast Åhléns, Clas Ohlson och Stadium som brukar ha öppet. Efter att ha besökt Åhléns var det bara att traska tillbaka hem.
 
Sedan jag kom hem har jag spenderat tiden framför datorn och letat inspiration på inredningsbloggar. När granen har slängts ut så kommer vi att ha ett tomt hörn bakom vår datorhörna. Nu när man är van att har något som står där, kommer det säkert kännas tomt och konstigt när granen väl är borta. Är lite sugen att köpa ett brickbord eller eventuellt ett lampbord, men hittar inget som faller mig i smaken.

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Emma

Där ser man! : - ) Att du också är ett fan av Denise. Gillar när de är lättläst. Läste alla hennes böcker på min semester.



Nu ska jag nog börja med en "Irene Huss" bok.

Jag skulle även vilja läsa Egowoman av

carolina. Gillar henne!



Tråkigt med rea då de är oordning överallt! : (



KRAMIS

2010-01-03 @ 17:16:27
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Helt galet med folk på rean här också. Värst var köerna till provhytterna då alla hade typ 15 plagg var...haha



Hittade som sagt en bastopp och en tunika från Bondelid. Hade nog kunnat hitta mer men fixade inte med allt folk...



Hoppas att du känner dig bättre nu. Kraam

2010-01-03 @ 22:03:22
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Ja det blir ju onekligen världens röra när det är rea, lätt att tappa tålamodet.



Sweet dreams

Kram

2010-01-03 @ 22:38:29
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad ljust och fint ni har det! Snyggt!

2010-01-04 @ 14:21:27
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Therese

fint! Visst blir det extra många tekoppar när man är hemma, jag jobbar alla dagar utom onsdag, är du ledig? Jag letar efter en assymetirisk hylla i någon gäll färg har du något tips? kramar och tack för restipsen

2010-01-04 @ 19:01:32
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0