Allting har ett slut...



Har nu sett det sista avsnittet av the Hills. Lite sorgligt att serien som jag har följt i 4 år är slut. Men deras liv går ju som sagt också vidare. Tror att det är riktigt skönt för dem att kamerorna äntligen har släckts ner. Slippa den ständiga bevakningen, både på gott och ont.

Sen igår är jag tillbaka på hemmaplan igen, men bara för en kort stund. I eftermiddag åker vi ner mot Lund och morgondagens bröllop mellan Henrik och Malin. Ikväll blir det övning i kyrkan och grillning med brudparet. Min Magnus skall vara marskalk. Hela eftermiddagen igår satt han och finslipade på sitt tal till Henrik.

En timme efter ankomst igår mötte jag upp Anne för en fika på stan. Eftersom Kristianstaddagarna pågår var det väldigt mycket folk på stan, fast det var mitt på ljusa dagen. Vi hittade till sist ett ledigt bord på Darins. Där bestämde vi oss för att testa deras italienska glassbuffé. Ett beslut som jag ångrade två timmar senare. Fy, vad jag hade ont i magen! Jag skulle ju självklart testa alla smakerna, när jag väl hade chansen... Därför har jag mig själv att skylla!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tack snälla!!



Jag har inte följt den serien så jag känner inget för den men om Glaumor skulle sluta skulle min värld skaka ha, ha!



Hur gick det på loppet?



Kramar och ha ett kul bröllop!

2010-07-17 @ 11:24:56
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0