Movie time




Idag har det varit full rulle i mitt liv! Slutade vid fyra och stack direkt ner på stan för att möta upp Magnus för en glass i solen och lite butiksspaning. Det var verkligen härligt att avsluta jobbdagen med italiensk glass på en uteservering på Lilla Torg. Det är så mysigt att sitta på uteserveringar på sommaren och titta på folk som går och strosar på stan. Nu under semester kommer det bli mycket av den varan.

Håller just nu på att knåpa ihop min favoritlasagne med kyckling och spenat. Praktiskt med rätter som är otroligt goda, men som bara tar en halvtimme att göra. Om en timme skall jag möta upp Sandra. Vi skall gå och se den tredje Twilightfilmen, Eclispe. Två av mina kollegor har redan sett den och de gav filmen ett väldigt gott betyg. När jag hämtade ut biljetterna tidigare idag, såg jag att det var flera som hade jordgubbar med sig in i salongen. Bra idé om man inte vill äta något onyttigt snacks.  

Många kramar



Kommentarer
Postat av: Emma

Hallosan Sötis!



Hur mår du?

Underbart med semester för din & vår del : - )



Kan förstå att du njuter av att ha så nära till uteserveringar & shopping. En annan måste ju åka bil varje gång vi ska få njuta av de ; - )



Ska ni resa någonstans i sommar?



Massa Kramar

2010-07-08 @ 15:42:49
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: jessi

jag vill också se filmen, ge gärna en filmrecension!



jordgubbar låter ju som en perfekt ide att ha som biogodis, jag brukar ibland ha vidruvor.



KRAM

2010-07-08 @ 18:10:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0