Träninginspiration med Charlotte



Det finns inget bättre än att sitta på balkongen en halvmolnig sommardag med några glossiga tidningar. Då är det inte för varmt eller för kallt. Tack vare ett köp av tidningen ToppHälsa igår med Charlotte Perelli på omslaget, gav jag mig ut på en timmes powerwalk innan frukosten idag. Har haft ett litet träningsuppehåll på 1 ½ vecka, men efter att ha läst artikeln med Charlotte fick jag tillbaka träningsinspirationen igen!

Charlotte kommer förresten ut med en träningsbok, Kan jag kan du, om nån vecka. Kanske är det en bok man får införskaffa för att kunna bibehålla sin träningsinspriration hela året? 

Kram 

Kommentarer
Postat av: Debbie

Håller med! Lite att läsa på balkongen är mys, brukar jag också ägna mig åt :) Och visst är SATC bra! Bra idé det där med dvd-boxar ;)

2010-07-26 @ 23:16:09
URL: http://debbie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0