Barfota utan strumpor och skor...

Nu kan jag inte klaga längre på att det inte är sommar. Under de senaste dagarna har jag njutit av några dagars ledighet. Det är verkligen härligt att värmen äntligen har kommit. Hoppas bara att värmen och solen håller i sig några veckor till, så jag njuta av den under min kommande semester.

Under ledigheten har jag tagit time out från bloggen och istället passat på att sluka böcker, sola och bara njutit av det härliga vädret. För tillfället läser jag Camilla Läckbergs Fyrvaktaren. Under förra årets semester sträckläste jag hennes sex första böcker och nu kör jag en repris och fortsätter med den sista boken.

Ikväll har jag gjort Leilas flädersaft som senare skall förvandlas till flädersnaps. Perfekt att blanda drinkar med under varma sommarkvällar. Egentligen brukar det vara Magnus som håller i tillverkningen, men i och med att jag lovade min kollega Jenny att göra åt henne också tog jag på mig ansvaret i år.

KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja nu är det sommar:) Riktigt varmt och skönt...

Har läst Läckbergs böcke roch dom är bra. Läser just nu deckare av Viveca Sten och dom är också superbra. Ett tips!



Kram Kram

2010-06-29 @ 21:46:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0