Bilder från helgens studentfirande!


'

Det är nu fem år sedan jag var i Carolines ställe och jag skulle mer än gärna vilja återuppleva denna underbara och glada dag!

I fredags var vi i Ronneby och firande när min syster Caroline tog studenten. Studenterna hade dock inte vädergudarna på sin sida. En timme före själva utspringet öppnade himlen sig och regnet bara forsade ner. När alla klasserna hade sprungit ut så slutade det som väl att regna. Men jag tror inte att studenterna brydde sig så mycket om regnet för de var lika sprudlande glada ändå. Dagen till ära bar jag en benvit klänning från Nelly och en kavaj från Tiger. Direkt när min mamma såg mig sa hon att min outfit påminde väldigt mycket om min andra syster Sophies och visst hade hon rätt.

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0