Drip, drop, drip, drop...



Förra sommaren hade jag fått en underbart fin färg. Men nu känns den gyllene brännan väldigt långt bort, då det bara regnar hela tiden...

Azerbajdzjans bidrag i Eurovision påminner lite hur det låter just nu på mitt fönsterbräde, drip drop drip drop. Suck, är verkligen trött på detta regnade. Jag vill ju ha sommar och sol, så man kan få lite färg i ansiktet. Visserligen har jag ju det bruna pigmenten i mig, men just nu ligger jag i underläge härhemma när det kommer till "gyllene färg". Jag som alltid brukar gå segrande ur den striden…

I morgon väntas det ett efterlängtat frisörbesök hos Emelie. Skall bli riktigt härligt att få topparna toppade och lite ny färg i håret. Nu var det ett tag sedan jag besökte henne eftersom jag har haft håret på utväxt. Förra gången jag klippte mig kapade vi 2 dm. Efter nån vecka saknade jag mitt långa hår, som tur är växer ju håret ut.

Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0