Mina älskade Juicy Tubes firar 10 år!




Läste i ett mail från Kicks att mitt favoritläppglans firar 10 år. Lancôme firar det med att ge ut sex stycken limited edition tubes, som man endast kan köpa på Kicks. Tycker de tre högra nyanser ser väldigt fina ut på bilden och påminner om de färger jag brukar falla för.

Tyvärr finns det ingen Kicksbutik i Kristianstad, så jag får snällt vänta tills jag besöker Ronneby nästa vecka. Dessa tubes skall bara kosta 165 kronor, istället för 220 kronor som de brukar kosta i affären. Annars kan jag rekommendera hemsidan DonnaBeauty.se där ett läppglans kostar mellan 149-179 kr. 

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna Bramne

Å Cissi detta får vi inte missa! De ser underbara ut!

Hoppas allt är bra med dig, själv sitter jag på jobbet, men längtar ut när det är så soligt!

Kramar

2010-06-02 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0