Äntligen fredag

Så var det äntligen fredag igen. Känns riktigt skönt att inte ha något planerat, utan ska bara njuta av de två kommande dagarna. De senaste helgerna har varit fullplanerade och därför känns det superskönt att bara kunna göra vad man vill utan att ha några måsten.

Idag efter jobbet gick jag en stund på stan. Har inte haft något shoppingsug sedan Dublin. Men nu börjar det klia i fingrarna efter lite vårshopping. Väl på stan hittade jag inget mer än ett par svarta strumpbyxor. Får ta en tur imorgon igen för att se om shoppinglyckan är bättre då.

Ikväll blir det fredagsmys på hög nivå! Har precis avnjutit en klassisk tacomiddag. Gott, enkelt och snabblagat. Nu blir det lantchips och Gott & Blandat i TV-soffan.

Ha en mysig kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vad skönt det låter med vårfeeling!! Här var det 7 grader idag och ska bli det minst i morgon också!!



Hoppas du får lite köplust i morgon, konstigt det blir så när man vill handla!!



Kram

2010-03-19 @ 20:04:57
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej!



Typiskt att du inte hittade mer när du var shoppingsugen, men det kommer ska du se :-)



Förrestem vet du hur det med Karin som tidigare hade lovesexandmoney?!! Hon verkar inte blogga mer, synd hon verkade så go & snäll.



ha en bra dag

Kramar i massor

2010-03-20 @ 11:32:59
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att inte ha så mycket planerat! Skönt att inte vara shoppingsugen, ska bli skoj att se vad du köpte i Dublin. Jag har mest köpt grejer till Viggo men snart ska jag köpa några vårskor till jobbet. SV: tack, jag hoppas det kommer gå över vi har fått lite tips som vi ska prova. Ha en fin lördag, kramar till dig

2010-03-20 @ 15:52:08
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0