Söndag



Ikväll kommer de här två tekniska prylarna hålla mig sällskap i soffan.

Nu har vi precis kommit hem efter en helg hos mina föräldrar. Jag har inte varit och besökt barndomshemmet sedan jul och kände att det nu var dags igen. Som alltid när vi har besökt Ronneby får vi en massa godsaker med oss hem, den här gången blev det hemmagjord svartvinbär- respektive flädersaft, plommonmarmelad, lingonsylt och äppelgelé.

Igår satt vi som många andra bänkade i TV-soffan och såg Anna Bergendahl vinna Melodifestivalen. Anna är absolut är en värdig vinnare, men jag höll egentligen på Darin. Finalen var ju rafflande spännande och det kändes som att vem som helst kunde ta hem titeln. Gillade även mellanakten med kampen mellan Norge och Sverige. Denna mellanakt var ett mycket bättre alternativ än de dansmellanakter som annars brukar vara med i finalen.

Nu skall jag fortsätta se på Gossip Girl.
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0