Sista dagen på vecka 9



Nu i eftermiddag ska jag njuta med lite tidningar och en bra bok medans jag väntar på att Sandra skall komma.

Ledsen för min dåliga uppdatering denna veckan. Men jag har kommit hem klockan åtta på kvällarna och nästan stupat i säng för att jag har varit så trött i huvudet. Arbetar just nu med en svensk/norsk koncern där tre av bolagen skall säljas så fort vi är klara med revisionen. Därför har det blivit långa arbetsdagar med mycket övertid och då har bloggen blivit osidosatt. I förrgår var jag så trött efter en lång arbetsvecka att jag somnade innan På Spåret var slut.

Igår tillbringade vi dagen i Malmö. Solen visade verkligen sin bästa sida i Malmö och för mig var det invigning av solglasögonen. Vi spenderade först nån timme i affärerna och sen gick vi bort till St Petris kyrka för att deltaga på Rasmus dop. En väldigt fin och intim tillställning och lille Rasmus har blivit så stor på de två månaderna sedan vi såg honom sist. 

Denna morgon har jag myst i soffan med Tilde de Paula och Nyhetsmorgon i bakgrunden. Vi har även hunnit städa rent lägenheten nu på förmiddagen. Känns så skönt att mina två klädhögarna är undanplockade och att lägenheten skiner. Om två timmar kommer Sandra hit för söndagsfika och lite skvaller. För omväxlingskull ska det bli mysigt med en hemmafika.

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Emma

Så härligt att du hunnit med både den ena & de andra idag! Idag har varit en vääldigt slapp dag hemma hos oss ; - )



Vänner ger energi & en fika på hemmaplan är inte fel!



Hoppas de lugnar ner sig på jobbet för din del. Men visst är de roligt att ha lite & göra! Måste kännas mycket bra då ni är färdiga!



KRAMAR i massor & sov gott

2010-03-07 @ 20:47:31
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilken produktiv söndag :-)



Roligt med fikadate, det blir man alltid glad av.



ha en fin start på veckan.

Kram tjejen

2010-03-08 @ 09:12:58
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag förstår verkligen att du inte orkat blogga så mkt om du jobbat över.



Visst är det ljuvligt att man behöver solbrillor, det känns så vårigt!



Tror jag kommer tycka om nagellacket!



kramis

2010-03-08 @ 17:05:31
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Nicky

Så fräscht och vårigt du har det hemma hos dig. Fint! :)



Ha en underbar solig dag! Kram/Nicky :)

2010-03-09 @ 10:48:58
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0