Äkta vårkänslor



Även vår vita orkidé får njuta av solens strålar.

Idag har det varit en superhärlig vårdag i Kristianstad. Solen har värmt på bra utanför mitt kontorsfönster. Ett tag hade jag fönstret öppet och kunde lyssna på rogivande fågelkvitter. Beslöt mig för att inte jobba över idag. Ville istället njuta av solens strålar än att sitta inne på kontoret. Tog en sväng på bokrean och besökte stans blomsterhandlar på jakt efter ett fång videkiss. Tyvärr var det ingen som hade ett fång med lika långa kvistar. För mig är det väldigt vårigt att ha ett gäng videkissar i en genomskinlig cylindervas. Men jag är väl ute i för god tid... Det är ju fortfarande tre veckor kvar till påsk.

Ikväll har jag planerat att sticka iväg till Friskis och Svettis för att gå på ett medelpass. Mina träningsvanor är för närvarande inte som de skall på grund av tidsbristen. Igår uppdaterade jag mitt träningskort till ett allkort. Innan hade jag ett kort som endast gav mig tillträde till passen. Men nu skall jag försöka att springa på löpbandet och använda crosstrainern när jag inte hinner gå på passen. Till sommaren skall jag precis som förra året vara med i ett stadslopp med företaget. Målen är att både få bättre tid och en bättre placering inom kontoret och då krävs det hårdträning!

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Äntligen går det att kommentera, gick inte alls igår....



Härligt vårväder här med och jag kom precis in efter att varit ute en sväng till, så mysigt att det är ljust så länge nu. Är det bara 3 veckor till påsk? Oj jag trodde det var långt kvar...haha



Kul att ha ett mål med träningen, oftast lättare att motivera sig då. Dock kommer det ta emot mer och mer nu när våren kommer då man hellre rör sig utomhus än inne på pass:)



Ja ikväll är det tv-kväll:)



Kram

2010-03-08 @ 18:20:10
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com

Mmm vi hade sånt vårväder under helgen. Ljuvligt!



Lycka till med träningen! Bra att du har ett mål :) jag längtar till gatorna är rena så att man kan springa fritt precis där man vill!



Ha en skön kväll!

2010-03-08 @ 20:23:52
URL: http://uh-huh-me.com
Postat av: Therese

underbar bild! Helgen börjar närma sig:) skönt att kanske få vara ute och njuta i så fall. kram till dig

2010-03-10 @ 15:14:38
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0