En ledig fredag



Tidigare idag satt jag ute på balkongen och njöt av solsken. Nu har vädergudarna bytt solsken mot hällregn.

Eftersom vi hade halvdag på kontoret idag så passade jag på att vara ledig hela dagen. Även om jag kunde ta en lång sovmorgon, vaknade jag redan klockan 7 och var alldeles klarvaken. Efter att ha slötittat lite på Nyhetsmorgon satte jag i gång och började med att städa lägenheten. Några timmar senare sken lägenheten och jag kände mig nöjd över resultatet. Det känns alltid skönt att ha en fräch och nystädad lägenhet inför helgen! På min fredagshandling som jag hann med av bara farten passade jag på att köpa ett fång vita liljor som nu pryder TV-bänken.  Så nu är boendet redo inför helgen!

Idag har vädret varit skumt. Imorse när jag var i full gång med att städa lyste solen för fullt. Men efter min ”eftermiddagsnappy” vaknade av att jag hörde regnsmatter mot fönstret och åskan den dånade utanför. Så från vackert solsken till åskregn...

Ikväll kommer Sandra hit och skall titta på film med mig. Mysigt mysigt att avsluta arbetsveckan med en tjejkväll!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0