Idag hände det...





Usch, idag hade jag maximal otur. Hade tänkt gå en sväng på stan efter jobbet. Men precis när jag skulle ta steget in i första butiken upptäckte jag att en fågel hade bajsat på min jacka och tunika. På en sekund försvann mitt glada humör och lusten att gå i affärer. Men men, det sägs att man bara får fågelbajs på sig en gång i livet och jag fick min nu och slipper förhoppningsvis få det fler gånger.

Imorgon intar jag och Sandra biosalongen för att se premiären av Sex and the City 2. Skall bli riktigt kul att se vad Carrie, Charlotte, Samantha och Mirandra hittar på för något den här gången.

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åhhh fy för dessa fåglar, har också varit med om detta en gång :o(

Roligt att få se filmen, jag väntar nog tills filmen kommer på DVD då jag inte är så förtjust i bio ;o)

Ha en mysig kväll



Kramen

2010-05-26 @ 20:28:40
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag fick fågelbajs på min trench härom veckan. Hela min högra sida full md vitt/grått bajs. Märkte inget innan jag stod i hissen här hemma dessutom, lagom snyggt och fräscht. Ska betyda tur dock, men kändes ju inte så just då ;-)



Kul med bio och SATC 2, själv hinner jag inte se den innan tidigast måndag, trpr den okmmer vara bra!!!



Ha en mysig kväll, kram/Anna

2010-05-26 @ 21:13:15
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Synd att du inte gick och köpte en trisslott, det sägs ju att det betyder tur när man får fågelbajs på sig! Haha men jag vet inte. Min kompis vann iaf 10 000kr när hon köpte en triss och hade fått bajs på sig! :)



Kram

2010-05-27 @ 17:53:41
Postat av: Emma

USCH för fågelbajs : - ) Stackars dig!

Fick du handlat något med dig hem ändå kanske?



Hoppas allt är väl.



KRAMIS

2010-05-27 @ 22:29:12
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0