Tillbaka igen efter att ha varit datorlös

Nu är jag äntligen tillbaka efter att ha varit Internetlös i några dagar. Det har verkligen kliat i mina fingrar och efter att ha varit datorlös, känns datorn verkligen efterlängtad. Men mina dagar har varit fyllda med en massa annat. Har fått mycket gjort på kvällarna och fått sådana saker som man annars skjuter på gjorda. Jag har bland annat varit och kollat när en vän spelade amerikansk fotboll, vilket var första gången för mig. Det var verkligen tur att inte jag var på plan, för det gick verkligen vilt till!

Idag är jag precis som det flesta andra ledig från jobbet! Riktigt skönt! Idag har jag spenderat tiden med att tvätta och slappa framför tvn. MTV visade Teen Mom-maraton som jag konstigt nog fastnade framför. Inte min typ av program i vanliga fall, men passade min sinnesstämning en grå dag som denna.

Kram, Cicci  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0