It's friday!



Denna fredag har verkligen gått lååångsamt. Kontoret var nästan halvtomt på människor och jag som gillar liv och rörelse i korridoren tyckte mest att tiden segade fram. Till eftermiddagsfikat bjöds vi till och med på prinsesstårta för att vi var en så tapper skara arbetare som kämpade, fast det var klämdag. 

Ikväll blir det filmfredag hemma hos oss. Tidigare i eftermiddags var vi och hyrde Avatar och bunkrade upp med fredagsgottis. Hoppas verkligen att filmen är så vacker och stämningsfull som alla säger! Tror egentligen att filmen är en riktig biofilm, men vi hann tyvärr aldrig se den när den gick.

Imorgon tar vi tåget till Malmö och Lund. Först blir det ett besök på MAS där min pappa ligger inne för tillfället och sen blir det en sväng i Malmös butiker. Har inte varit i Malmö på några månader nu och det skall bli skoj att se allt nytt i butikerna. Efter en heldag i Malmö styr vi kosan mot Lund för att fira Magnus bror som fyller 25 år. Så detta kommer bli en varierande helg med sjukhusbesök, shopping och födelsedagsfirande.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas att det inte är något allvarligt med din pappa...



Själv åker jag till Skåne nästa vecka så hoppas ni bjuder på SOL då:)

KRAAM

2010-05-14 @ 21:51:16
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas inte det är något allvarligt med pappan din! Aldrig roligt med sjukhusvistelse : - (



Malmö är en mysig stad som bjuder på ganska bra shopping faktiskt ; - ) Hoppas du hittar något fint!



Många Kramar

2010-05-15 @ 13:51:06
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: jessi

Hoppas din helg är bra. Jag gillar Malmö, men såklart har ju bott där under min studietid!



Vet inte vad det är med din pappa men hoppas allt ordnar sig.



kraM

2010-05-15 @ 22:02:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej gumman!

Jag hoppas det inte är allvarligt med din pappa?



Och att ni trots allt haft en bra helg!Hur var filmen?

Självklart ska vi styra upp nåt i sommar!

Kramar

2010-05-16 @ 15:25:22
URL: http://kalihy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0