SunDay

Mina fina kivijuveler som glänser på soffbordet. Igår när vi var i Malmö kollade jag in Vitriinis på Iittala Store. Hmm, funderar fortfarande på om jag skall köpa en liten ask eller om jag skall lägga pengarna på något annat...  

Idag har vinnarinstinkten hägrat hemma hos oss. Magnus och jag ägnade tidigare i förmiddags nån timme framför Wiin och MarioCart. Kan inte säga att varken han eller jag var några mästare på tv-spelet, men jag prenumererade i princip på sista platserna. Men det viktigaste är att vi gör saker tillsammans och har kul! Det slutade i alla fall med att vi båda nu har ont i tummen...

Imorgon går vi in i vecka tjugoett och jag har flera roliga händelser att se fram emot, bland annat biobesök, födelsedagsfiranden och en inflyttningsfest. Det är också endast sju veckor kvar till min semester och jag har verkligen fått mersmak på ledighet nu när jag har varit ledig i tre dagar.

På återseende mina kära läsare!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tack, ja man får stanna upp och tänka efter ibland.



Hoppas att din pappa mår bra och tillfrisknar som han ska. Tänk vad duktiga de är nu läkarna. Jag har två kusiner som fått nya hjärtan!



Kram

2010-05-23 @ 21:02:46
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Visst är det fina de små kivipralinerna ifrån Iittala :)



Visst är det viktigt att göra saker tillsammas, att skratta tillsammans kan man inte göra för mycket, sen spelar det inte så stor roll vad man gör!



Hoppas du får en skön söndagkväll och det låter ju som om du har en trevlig vecka att se fram emot



Kramar Bella

2010-05-23 @ 21:21:59
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Oj så många härliga färger:) Jag kikade också på askarna i Malmö men känner inte att det är prio ett direkt, får kanske önska mig en när jag fylle år.



Är full av Skåneenergi nu:) Så härligt att ha varit där igen. Hoppas att vi kan ses nästa gång som vi sagt så länge. KRAAM

2010-05-23 @ 21:52:15
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Susanne

Åhh dessa fina kivisar!

Har också kollat in dessa söta små askar men vad ska man ha dom till och inte är de speciellt billiga!

Funderar att köpa en till studentpresent till en tjej men jag vet inte????



Kram och sov gott

2010-05-23 @ 22:28:34
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Therese

SV. tack jag hoppas det kommer passa. Hur ska ni lägga upp semester i år? Blir det någon resa som förra året? Lite avis på din kivisamling jag har 6 st brun, grön och grå lite retro känsla. Men hade gärna haft en rosa men de är ju så dyra. Den asken är ju så fin. Ha en fin kväll jag längtar med till semestern snart en månad kvar. kram

2010-05-24 @ 19:50:09
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Urfina kivisar! =)



Jag har en stor samling kivilyktor här hemma, men det får gärna bli fler. Finns ju så många fina kulörer!



Ha en fortsatt mysig kväll, kraaam kraaam

2010-05-24 @ 21:07:05
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0