Första November



Tandläkaren säger nej tack till choklad. Medan jag säger ja tack!

Tänk att det redan är första november! När jag vaknade i morse var det alldeles vitt ute p.g.a. av all dimma. Jag kunde nästan inte hitta bilen i morse. Jag fick gå gatan upp och ner två gånger innan jag tills slut kunde komma på var vi hade ställt den...

Sen var det bara att trycka på gasen för att köra iväg till tandläkaren som jag redan var sen till. Tandläkarbesöket gick väldigt bra, jag hade inga hål och mina tandköttsfickor hade minskat i antal sedan de förra besöket. Därför kunde jag inte motstå en bit Årechoklad nu när jag kom hem efter dagens arbete. Energikicken av chokladen kan komma bra till pass nu när jag strax skall bege mig till veckans första träningspass.

Ha en fortsatt mysig höstkväll!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Åh, vad gott! Det var du ju helt klart värd efter tandläkarbesöket =)



Ha en mysig tisdagskväll, kram!

2010-11-02 @ 18:21:50
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0